✓25 jaar ervaring ✓Eigen montagedienst ✓Fysieke winkel van 3000 m2

Garantie

< Terug naar klantenservice

De garantie die wij verlenen, is gelijk aan de garantie van de leverancier die uw product aan ons heeft verstrekt. Een reparatie binnen de garantieperiode van de leverancier is uiteraard gratis. Het komt er op neer dat de producten die wij verkopen, bij normaal gebruik, niet kapot mogen gaan binnen de garantieperiode, deze kunt u vinden op de productpagina. Wanneer uw product aan deze voorwaarden voldoet, zorgen wij ervoor dat uw product wordt gemaakt of vervangen. Dit is niet mogelijk bij producten die u niet bij Rhodos heeft aangeschaft.

Intex & Jilong
Klik hier voor garantie of service aanvraag van Intex of Jilong producten



 

Garantie of service aanvraag

 


 

Product terugsturen

Diverse apparaten worden aan huis gerepareerd, wanneer dit niet het geval is zult u het apparaat moeten opsturen naar ons magazijn. Dit kunt u pas doen wanneer u hierom per mail is gevraagd. Indien u ongevraagd artikelen naar ons verstuurd, zullen alle transportkosten voor uw eigen rekening zijn.

Zodra u een bevestiging heeft om het product naar ons te verzenden, kunt u deze naar ons gaan versturen. Het product moet zorgvuldig en degelijk verpakt zijn voor transport. Verder moet u het mailverkeer en uw eigen adresgegevens (betreffende het retour) duidelijk bijsluiten.

 


 

Retourgegevens

Ten name van Serviceafdeling Rhodos BV
Straatnaam Zuiderzeestraatweg 241-1
Postcode + plaatsnaam 8906 BK OLDEBROEK