3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst

Garantie

De garantie die wij verlenen, is gelijk aan de garantie van de leverancier die uw product aan ons heeft verstrekt. Dit is minimaal 2 jaar. Een reparatie binnen de garantieperiode van de leverancier is in de meeste gevallen gratis. Wanneer u product door eigen toedoen kapot is gegaan, geldt hierop geen garantie en kunnen reparatiekosten in rekening worden gebracht. Wij zullen elke vorm van reparatiekosten vooraf communiceren, waarna u wel of geen toestemming tot reparatie kan geven. Garantie is niet mogelijk bij producten die u niet bij Rhodos Wellness heeft aangeschaft.

Wettelijke garantie betekent dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wanneer u aanspraak op garantie wilt maken, neem hiervoor contact met ons op.

Garantie op Bestway producten

Heeft u één of meerdere producten van het merk Bestway bij ons aangeschaft en werken deze niet naar behoren, dan kunt u contact opnemen met Bestway Corp. Zij regelen de garantie direct met u, wanneer dit van toepassing is. U kunt contact met hen opnemen op de volgende manieren:

Website: www.bestwaycorp.nl/support
Telefonisch: 0800 - 237 89 29 (gratis)
Per mail: service@bestwaycorp.nl

Reparatie buiten garantietermijn

Wanneer een product kapot is buiten de garantietermijn, kunt u contact met ons opnemen. Wij zullen dan kijken of wij zelf of de leverancier hiervoor een reparatie kan uitvoeren. Voor reparatie buiten garantietermijn worden kosten in rekening gebracht, waaronder voorrijkosten, arbeidsloon en eventueel vervangen onderdelen.

Product terugsturen

Diverse apparaten worden aan huis gerepareerd. Wanneer dit niet het geval is zult u het apparaat moeten opsturen naar ons magazijn. Dit kunt u pas doen wanneer u hierom per mail is gevraagd. Indien u ongevraagd artikelen naar ons verstuurd, zullen alle transportkosten voor uw eigen rekening zijn.

Zodra u een bevestiging heeft om het product naar ons te verzenden, kunt u deze naar ons gaan versturen. Het product moet zorgvuldig en degelijk verpakt zijn voor transport. Verder moet u het mailverkeer en uw eigen adresgegevens (betreffende het retour) duidelijk bijsluiten.

Retourgegevens

Ten name van Serviceafdeling Rhodos BV
Straatnaam Rondweg 90
Postcode + plaatsnaam 8091 XK, WEZEP