3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst
Profiteer nu van hoge kortingen tot wel 20% op diverse zwembad producten! Bekijk het op deze pagina.

Bezorging aan huis

Nadat u een bestelling heeft gedaan en deze heeft betaald, gaan wij bezig om deze netjes in te pakken en klaar te maken voor verzending. Wanneer dit is gebeurd, kan de levering op meerdere manieren bij u worden aangeboden. Hieronder leest u welke dit zijn.

Extreme drukte bij transporteurs

Door extreme drukte bij onze transporteurs is het goed om rekening te houden met het feit dat zendingen 1-2 werkdagen langer onderweg kunnen zijn. De corona-crisis heeft als gevolg dat er veel meer online besteld wordt, waardoor de transportsector onder druk staat. In sommige gevallen leidt dit tot een iets langere levertijd. In de meeste gevallen worden zendingen wel gewoon binnen de aangegeven tijd bezorgd. 

 


 

Standaard zending (DHL)

Voor standaard zendingen werken wij samen met DHL. Zij zorgen voor de afhandeling van de levering. Wanneer de zending bij ons klaarstaat, ontvangt u een mail met daarin een Track & Trace code. Wanneer het product in het sorteercentrum aankomt, wordt de code actief en kunt u de bestelling volgen. Ook krijgt u een tijdsindicatie, zodat u weet wanneer de bezorger komt. Woont u op de Waddeneilanden? Ook daar bezorgt DHL. Het kan hierbij wel tot 6 werkdagen duren voordat uw bestelling wordt bezorgd.

Niet thuis?

Wat als u op dat moment niet thuis bent? Geen probleem. De bezorgers zullen eerst kijken of het pakket bij de buren kan worden afgegeven, wanneer dit niet mogelijk is laten ze een kaart voor u achter. Met de code op die kaart kunt u op de website van DHL aangeven wanneer ze weer bij u langs kunnen komen. Maakt u geen keuze? Dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden. Daarna zal het naar het dichtstbijzijnde DHL servicepunt worden afgeleverd. Hier krijgt u ook bericht van.

 


Externe transportdienst

Producten die een grote omvang/gewicht hebben, worden in de meeste gevallen* door een externe transporteur bij u bezorgd. Zij nemen, na aankoop, contact op voor het maken van een leveringsafspraak. Doorgaans worden deze producten de volgende werkdag bezorgd**, tenzij u iets anders met ons afgesproken heeft. Heeft u aanvullende wensen omtrent de levering of wilt u informeren naar een spoedlevering, mail dan naar info@rhodos.nl of lees meer over spoedleveringen.

*In sommige gevallen komt onze eigen bezorgdienst de levering bij u doen, bijvoorbeeld wanneer u aanvullende wensen heeft omtrent de levering. Onze planning neemt contact op voor het maken van een leveringsafspraak.

**Door extreme drukte binnen de transportsector kan het voorkomen dat uw zending 1-2 werkdagen langer onderweg is.

Eigen bezorg- en montagedienst

Onze grotere producten worden meestal geleverd en geïnstalleerd door onze eigen bezorg- en montagedienst. Dit doen wij zodat we eventuele problemen op locatie kunnen oplossen en zodat we u uitleg kunnen geven over het product die wij leveren.

Een bezorging of montage door Rhodos komt nooit onaangekondigd. Wij spreken met u een gewenste datum en tijdstip af voor de bezorging of montage, zo zijn we er zeker van dat u thuis bent en kan er geen sprake zijn van miscommunicatie. Helaas kunnen wij door het vele verkeer in Nederland geen concreet tijdstip afgeven, maar maken wij gebruik van indicatietijden (bijvoorbeeld tussen 10:00 en 12:00). Het is mogelijk dat onze bezorgers een half uur van tevoren bellen. Dit kunt u mailen naar info@rhodos.nl of in de opmerkingen bij het betaaloverzicht schrijven.

 

Bezorging en montage houdt bij ons het volgende in:

▪ Het artikel / apparaat wordt gebruiksklaar geplaatst - u kunt dan meteen gebruik maken van uw aankoop
▪ Onze monteur(s) zullen u voorzien van een uitgebreide uitleg over de werking van het apparaat / artikel
▪ Het artikel / product wordt getest om te kijken of het perfect werkt
▪ Verdere vragen over uw aankoop zullen ter plekke worden beantwoord

Bezorgen aan huis