✓25 jaar ervaring ✓Eigen montagedienst ✓Fysieke winkel van 3000 m2

Bezorging aan huis

< Terug naar klantenservice

Nadat u een bestelling heeft gedaan en deze heeft betaald, gaan wij bezig om deze netjes in te pakken en klaar te maken voor verzending. Wanneer dit is gebeurd, komen de bezorgers van DHL uw pakket bij ons ophalen en zullen zij deze keurig bij u afgeven.

 


 

Niet thuis?

Wat als u op dat moment niet thuis bent? Geen probleem. De bezorgers zullen eerst kijken of het pakket bij de buren kan worden afgegeven, wanneer dit niet mogelijk is laten ze een kaart voor u achter. Met de code op die kaart kunt u op de website van DHL aangeven wanneer ze weer bij u langs kunnen komen. Maakt u geen keuze? Dan wordt het pakket de volgende dag opnieuw aangeboden (tot 4 keer).

 


 

Eigen bezorg- en montagedienst

Onze grotere producten worden meestal geleverd en geïnstalleerd door onze eigen bezorg- en montagedienst. Dit doen wij zodat we eventuele problemen op locatie kunnen oplossen en zodat we u uitleg kunnen geven over het product die wij leveren.

Een bezorging of montage door Rhodos komt nooit onaangekondigd. Wij spreken met u een gewenste datum en tijdstip af voor de bezorging of montage, zo zijn we er zeker van dat u thuis bent en kan er geen sprake zijn van miscommunicatie. Helaas kunnen wij door het vele verkeer in Nederland geen concreet tijdstip afgeven, maar maken wij gebruik van indicatietijden (bijvoorbeeld tussen 11:00 en 12:00).

 

Bezorging en montage houdt bij ons het volgende in:

▪ Het artikel / apparaat wordt gebruiksklaar geplaatst - u kunt dan meteen gebruik maken van uw aankoop
▪ Onze monteur(s) zullen u voorzien van een uitgebreide uitleg over de werking van het apparaat / artikel
▪ Het artikel / product wordt getest om te kijken of het perfect werkt
▪ Verdere vragen over uw aankoop zullen ter plekke worden beantwoord

Bezorgen aan huis