3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst

Veelgestelde vragen over bezorgen & afhalen

< Terug naar klantenservice

Kan ik het moment van leveren zelf kiezen?

Helaas is het bij ons niet mogelijk om een specifieke leverdag te selecteren. Wel kunt u kiezen uit meerdere bezorgopties, zoals daglevering, avondlevering of afhalen bij een PostNL-punt. Mocht u tijdens de levering niet thuis zijn, geeft de PostNL bezorger het pakketje bij uw buren af. Zendingen die door onze externe transporteur geleverd worden, worden de volgende werkdag opnieuw aangeboden als u niet thuis bent.

Wat als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Mocht u tijdens de levering niet thuis zijn, geeft de PostNL bezorger het pakketje bij uw buren af. Als dit niet lukt, gaat uw pakket naar een PostNL-punt in de buurt. Via track & trace kunt u zien wanneer het pakket afgehaald kan worden. Dit is in de meeste gevallen de volgende werkdag. Heeft u gekozen voor avondlevering? Dan wordt het pakket de volgende werkdag 's avonds opnieuw aangeboden tussen 18:00 en 22:00.

Wordt uw pakket door een externe transporteur geleverd en bent u niet thuis tijdens de levering? Dan krijgt u een kaartje in de bus met daarop instructies voor het maken van een nieuwe bezorg afspraak, op een moment dat het u uitkomt (maandag t/m vrijdag).

Mijn levering is incompleet

Als u bij ons een bestelling doet, kan het zo zijn dat de producten niet in 1 verzenddoos passen, bijvoorbeeld vanwege gewicht of afmetingen. In dat geval verdelen we uw bestelling over meerdere pakketten. In het sorteercentrum worden pakketten nog wel eens van elkaar gescheiden, waardoor het kan voorkomen dat niet alle pakketten gelijktijdig worden bezorgd. Via de track & trace link kunt u zien uit hoeveel pakketten de zending bestaat.

Heeft u de volledige levering ontvangen, maar mist er iets? Neem dan per mail contact met ons op via info@rhodos.nl of telefonisch via 0525-631618.

Mijn levering is beschadigd

We doen ons best om uw zending zo goed mogelijk te verpakken. Helaas kan het voorkomen dat een pakket of product beschadigd aankomt. In dat geval willen we u vragen om een foto en een korte beschrijving van de beschadiging naar ons te mailen (info@rhodos.nl)

Vanaf wanneer ligt mijn bestelling klaar bij afhalen in de winkel?

Wanneer u heeft gekozen voor afhalen in onze winkel, doen we ons best uw bestelling zo snel mogelijk te picken. Wanneer het voor u klaarligt, krijgt u een mail met de bevestiging en het adres waar u de bestelling af kunt halen. Afhalen kan op vertoon van de orderbevestiging of factuur. Zorg ervoor dat u deze bij de hand heeft.