3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst

Retourstatus & terugbetaling

< Terug naar klantenservice

U heeft een product aan ons geretourneerd binnen 30 dagen en u bent benieuwd naar de status? Nadat een retour aangemeld en goedgekeurd is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin een link. Via die link kunt u de aanvraag bekijken, zien of het pakket al bij ons is bezorgd en of de retour is verwerkt door ons.

Wat is de status van mijn retour?

De status is, zoals hierboven genoemd, te zien via de bevestigingsmail die u krijgt na aanmelding/goedkeuring van uw retour. Het kan zijn dat uw retourzending volgens de statuspagina al wel is aangekomen bij ons, maar nog niet verwerkt. Het duurt gemiddeld 1-3 werkdagen voordat een retour is verwerkt in ons magazijn. Wanneer dit gedaan is, ontvangt u daarvan een bevestiging.

Wanneer ontvang ik mijn nieuwe product?

Heeft u ervoor gekozen om een product om te ruilen voor een ander product, dan zullen we deze versturen wanneer we de retourzending hebben verwerkt in ons magazijn. Doorgaans duurt het dan 1 werkdag voordat u het nieuwe product in huis heeft. Is het product op dat moment niet voorradig? Dan brengen we u daarvan op de hoogte of uw geld wordt, indien gewenst, teruggestort.

Wanneer wordt mijn geld teruggestort na retourneren?

Wij zullen uw retour bij binnenkomst zo snel mogelijk verwerken. Als dat gedaan is, krijgt u een credit factuur en is het geld binnen 1-3 werkdagen zichtbaar op uw rekening. Bij betaling met Creditcard wordt het daar ook verrekend en zal het niet direct zichtbaar zijn. Heeft u gekozen voor Klarna - Achteraf betalen en heeft u nog niet betaald? Dan wordt de betaling geannuleerd. Dit zal niet zichtbaar zijn op uw rekening. Wij streven naar een zo snel mogelijke afhandeling van uw retour. Afhankelijk van de drukte kan het tot uiterlijk 14 dagen duren voordat het bedrag wordt gecrediteerd.