Corona virus updates
Laatst bijgewerkt op: 15 december 2020 (9:00)
Vanwege de enorme drukte lukt het ons niet om klantvragen per mail of social media binnen 1 werkdag te beantwoorden. Wij hopen hierin op uw begrip. Om de druk op onze klantenservice lager te houden, vindt u hieronder populaire onderwerpen.
Populaire onderwerpen
> Wat is de status van mijn bestelling?
> Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Bij Rhodos Wellness is de gezondheid van onze medewerkers en klanten ontzettend belangrijk. Daarom kunt u op deze pagina lezen welke maatregelen we zelf hebben genomen, welke maatregelen u kunt nemen en wat dit virus betekent voor bijvoorbeeld de uitlevering van producten. Wij leven de richtlijnen van de overheid en het RIVM na en zullen deze pagina bijwerken bij eventueel aangescherpte maatregelen.
Heeft u vragen over een bezoek aan onze showroom of over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op via 0525 - 63 16 18.
Veelgestelde vragen
Onze showroom
Nee, vanwege de nieuwe maatregelen is onze showroom helaas gesloten voor klanten t/m 19 januari. Wel zijn we gewoon aanwezig voor het beantwoorden van al uw vragen of het aannemen en verwerken van bestellingen.
Ja, als u online een bestelling plaatst en kiest voor afhalen, kunt u deze ophalen. We zetten uw bestelling op een afgesproken plek, buiten onze showroom, neer.
Online bestelling & bezorging
Ja, alle bestellingen die op onze webshop geplaatst worden, worden gewoon door DHL of onze transporteur geleverd. Wanneer u last heeft van symptomen van het Corona virus, vragen we u dit te melden bij onze transporteur, of een gepaste afstand te houden van de DHL bezorger.
Wanneer u in quarantaine zit en toch graag een online bestelling wilt ontvangen, raden we u aan contact met ons op te nemen. De veiligheid van de bezorgers is voor ons erg belangrijk. U kunt ons bereiken op 0525 - 63 16 18.
Onze transporteurs werken volgens de richtlijnen van het RIVM en zullen hierdoor ook hygiënemaatregelen treffen.
Ja, als u een bestelling plaatst en deze naar een servicepunt wilt laten versturen, is dat nog steeds mogelijk. Hanteer ook hier gepaste afstand, volgens de richtlijnen van het RIVM, voor de gezondheid van de medewerker(s) van het servicepunt.
Ja, producten die bij ons besteld worden via de webshop, telefoon, mail of op een andere wijze kunnen op locatie geïnstalleerd worden.