3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst
Wij zijn verhuisd! Ontdek onze nieuwe showroom van 2600 m2. Lees meer >.

Corona virus updates

Laatst bijgewerkt op: 15 december 2020 (9:00)

Vanwege de enorme drukte lukt het ons niet om klantvragen per mail of social media binnen 1 werkdag te beantwoorden. Wij hopen hierin op uw begrip. Om de druk op onze klantenservice lager te houden, vindt u hieronder populaire onderwerpen.

Populaire onderwerpen

> Wat is de status van mijn bestelling?

> Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Bij Rhodos Wellness is de gezondheid van onze medewerkers en klanten ontzettend belangrijk. Daarom kunt u op deze pagina lezen welke maatregelen we zelf hebben genomen, welke maatregelen u kunt nemen en wat dit virus betekent voor bijvoorbeeld de uitlevering van producten. Wij leven de richtlijnen van de overheid en het RIVM na en zullen deze pagina bijwerken bij eventueel aangescherpte maatregelen.

Heeft u vragen over een bezoek aan onze showroom of over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op via 0525 - 63 16 18.

Veelgestelde vragen

Onze showroom

Is jullie showroom nog open?

Nee, vanwege de nieuwe maatregelen is onze showroom helaas gesloten voor klanten t/m 19 januari. Wel zijn we gewoon aanwezig voor het beantwoorden van al uw vragen of het aannemen en verwerken van bestellingen.

Kan ik mijn online bestelling afhalen?

Ja, als u online een bestelling plaatst en kiest voor afhalen, kunt u deze ophalen. We zetten uw bestelling op een afgesproken plek, buiten onze showroom, neer.

Online bestelling & bezorging

Worden online bestellingen nog bezorgd?

Ja, alle bestellingen die op onze webshop geplaatst worden, worden gewoon door DHL of onze transporteur geleverd. Wanneer u last heeft van symptomen van het Corona virus, vragen we u dit te melden bij onze transporteur, of een gepaste afstand te houden van de DHL bezorger.

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik in quarantaine zit?

Wanneer u in quarantaine zit en toch graag een online bestelling wilt ontvangen, raden we u aan contact met ons op te nemen. De veiligheid van de bezorgers is voor ons erg belangrijk. U kunt ons bereiken op 0525 - 63 16 18.

Welke hygiënemaatregelen zijn er?

Onze transporteurs werken volgens de richtlijnen van het RIVM en zullen hierdoor ook hygiënemaatregelen treffen.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een servicepunt?

Ja, als u een bestelling plaatst en deze naar een servicepunt wilt laten versturen, is dat nog steeds mogelijk. Hanteer ook hier gepaste afstand, volgens de richtlijnen van het RIVM, voor de gezondheid van de medewerker(s) van het servicepunt.

Installeren jullie nog bestelde producten?

Ja, producten die bij ons besteld worden via de webshop, telefoon, mail of op een andere wijze kunnen op locatie geïnstalleerd worden.