3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst
Vanwege de extreme drukte zijn online bestellingen 1-3 werkdagen langer onderweg. Telefonisch zijn we beperkt bereikbaar en mails beantwoorden we binnen 2-4 werkdagen. Onze excuses voor het ongemak. Bekijk onze showroom openingstijden of veelgestelde vragen.

Corona virus updates

Laatst bijgewerkt op: 7 april 2020 (19:13)

Vanwege de enorme drukte lukt het ons niet om klantvragen per mail of social media binnen 1 werkdag te beantwoorden. Wij hopen hierin op uw begrip. Om de druk op onze klantenservice lager te houden, vindt u hieronder populaire onderwerpen.

Populaire onderwerpen

> Wat is de status van mijn bestelling?

> Wanneer wordt mijn geld teruggestort?

Bij Rhodos Wellness is de gezondheid van onze medewerkers en klanten ontzettend belangrijk. Daarom kunt u op deze pagina lezen welke maatregelen we zelf hebben genomen, welke maatregelen u kunt nemen en wat dit virus betekent voor bijvoorbeeld de uitlevering van producten. Wij leven de richtlijnen van de overheid en het RIVM na en zullen deze pagina bijwerken bij eventueel aangescherpte maatregelen.

Heeft u vragen over een bezoek aan onze showroom of over een ander onderwerp? Neem dan contact met ons op via 0525 - 63 16 18.

Veelgestelde vragen

Onze showroom

Is jullie showroom nog open?

Ja, onze showroom is geopend volgens afwijkende openingstijden. Deze vindt u hier. Ook het maken van afspraken is gewoon mogelijk. In onze winkel hanteren we wel de gepaste afstand van 1,5 meter, zoals door het RIVM bepaald.

Kan ik mijn online bestelling afhalen?

Ja, als u online een bestelling plaatst en kiest voor afhalen, kunt u deze gewoon in onze fysieke winkel ophalen. Let op: we hebben afwijkende openingstijden.

Mogen huisdieren mee naar de showroom?

Ja, huisdieren mogen gewoon mee naar onze showroom, zoals dat normaal gesproken ook mag.

Kan ik advies krijgen zonder de showroom te bezoeken?

Ja, het is mogelijk om advies te krijgen zonder een bezoek te brengen aan onze showroom. U kunt telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Eén van onze specialisten helpt u graag verder. Tel: 0525 - 63 16 18 - mail: info@rhodos.nl.

Online bestelling & bezorging

Worden online bestellingen nog bezorgd?

Ja, alle bestellingen die op onze webshop geplaatst worden, worden gewoon door DHL of onze transporteur geleverd. Wanneer u last heeft van symptomen van het Corona virus, vragen we u dit te melden bij onze transporteur, of een gepaste afstand te houden van de DHL bezorger.

Kan ik mijn bestelling ontvangen als ik in quarantaine zit?

Wanneer u in quarantaine zit en toch graag een online bestelling wilt ontvangen, raden we u aan contact met ons op te nemen. De veiligheid van de bezorgers is voor ons erg belangrijk. U kunt ons bereiken op 0525 - 63 16 18.

Welke hygiënemaatregelen zijn er?

Onze transporteurs werken volgens de richtlijnen van het RIVM en zullen hierdoor ook hygiënemaatregelen treffen.

Kan ik mijn bestelling afhalen bij een servicepunt?

Ja, als u een bestelling plaatst en deze naar een servicepunt wilt laten versturen, is dat nog steeds mogelijk. Hanteer ook hier gepaste afstand, volgens de richtlijnen van het RIVM, voor de gezondheid van de medewerker(s) van het servicepunt.

Installeren jullie nog bestelde producten?

Wij installeren tijdelijk geen fitnessapparatuur meer. Dit om de gezondheid van onze buitendienst te kunnen garanderen. Wel is het mogelijk dat we fitnessapparatuur bij u op locatie leveren. Dit wordt dan gedaan door onze transporteur.

Welke maatregelen hebben we genomen?

Voor uw en onze gezondheid hebben we de volgende maatregelen genomen om verdere verspreiding van het Corona virus zo ver mogelijk te beperken:

> Bij adviesgesprekken hanteren we een afstand van minimaal 1,5 meter;

> Wij schenken geen drinken meer in onze showroom;

> Medewerkers die griep- of verkoudheidsverschijnselen hebben wordt gevraagd thuis te blijven;

> Onze montagedienst houdt op locatie ook een gepaste afstand van minimaal 1,5 meter;

Welke maatregelen kunt u nemen?

> Houd rekening met de door het RIVM vastgestelde afstand van minimaal 1,5 meter;

> Probeer betalingen in onze winkel of bij onze montagedienst zoveel mogelijk contactloos te doen;

> Heeft u last van neusverkoudheid, veelvuldig hoesten, keelpijn of koorts, dan verwelkomen we u graag op een ander moment in onze showroom.

> Heeft u last van bovenstaande klachten en staat er een afspraak met onze montagedienst ingepland? Laat ons dit dan voortijdig weten;