3000 m2 wellness beleving
Specialist sinds 1993
Eigen montagedienst

Bestelling wijzigen of annuleren

< Terug naar klantenservice

Heeft u een bestelling gedaan en wilt u deze wijzigen of annuleren? Dat is mogelijk zolang u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Hieronder leest u hoe dat in z'n werk gaat. Vindt u hier geen antwoord op uw vragen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Bestelling wijzigen

Het is mogelijk om de bestelling te wijzigen als u nog geen verzendbevestiging heeft gehad. Tot die tijd kunt u zowel de bestelling als het afleveradres laten wijzigen. Vanaf het moment dat u de verzendbevestiging ontvangt, is het alleen nog mogelijk om het afleveradres te wijzigen. Meer hierover leest u op onze pagina over bezorging wijzigen.

Bestelling annuleren

Een bestelling toch liever annuleren? Het is mogelijk om de bestelling kosteloos te annuleren als u nog geen verzendbevestiging heeft gehad. Wanneer de bestelling ons magazijn heeft verlaten, kunt u ervoor kiezen het pakket aan de deur te weigeren of het te retourneren. Wordt een levering van onze externe transporteur (pallet of groot pakket) aan de deur geweigerd, dan wordt de standaard toeslag voor het retourneren van deze producten in rekening gebracht. Deze toeslag bedraagt € 25,00. Wordt een PostNL pakket aan de deur geweigerd en heeft u verzendkosten betaald, dan houden we deze in op de credit factuur. Heeft u geen verzendkosten betaald (orderbedrag hoger dan € 50,00), dan houden wij € 4,99 in op de credit factuur.